Grafik komputerowy zajmuje się opracowaniem projektów reklamowych, informacyjnych, a następnie ich realizacją.
W dzisiejszych czasach to umiejętność bardzo przydatna.
GRAFIKA WEKTOROWA
1. Wprowadzenie do grafiki wektorowej w Corel DRAW. Omówienie interfejsu programu.
2. Rysowanie prostych obiektów: elipsa, prostokąt, wielokąty, spirale.
3. Podstawowe operacje na obiektach.
4. Edytowanie krzywych. Modyfikacja węzłów. Krzywe Beziera.
5. Praktyczne zastosowanie kształtowanie obiektów w tworzeniu projektu.
6. Kopiowanie, duplikowanie, klonowanie obiektów.
7. Wykorzystanie prowadnic. Dynamiczne prowadnice. Linijki i siatki.
8. Posługiwanie się narzędziem gumka, nóż.
9. Rysowanie linii narzędziami: pisak, piórko, pędzel.
10. Praca z dokerami.
11. Efekty specjalne programu Corel DRAW – Metamorfoza.
12. Opcje metamorfozy.
13. Tworzenie metamorfozy wzdłuż ścieżek. Przykłady zastosowania.
14. Efekty w programie Corel DRAW – interakcyjna przezroczystość.
15. Typy przezroczystości. Projekt z wykorzystaniem przezroczystości.
16. Efekty w programie Corel DRAW – Głębia.
17. Efekty w programie Corel DRAW – interakcyjny obrys, cienie, obwiednia.
18. Przykłady użycia efektów interakcyjnych.
19. Szybkie kadrowanie. Importowanie i eksportowanie dokumentów.
20. Edytowanie bitmap. Efekty bitmapowe.
21. Praca z tekstem i narzędzia tekstowe. Elementy DTP.
22. Modele barw: RGB, CMYK a problem wydruku. Zarządzanie barwą.
23. Oblewanie tekstem obiektów.
24. Umieszczanie tekstu na ścieżce.
25. Drukowanie obiektów. Przygotowanie publikacji do druku.
GRAFIKA RASTROWA
26. Wprowadzenie do programu Photoshop.
27. Podstawy edycji obrazu
28. Narzędzia selekcji automatycznego półautomatycznego i ręcznego
29. Posługiwanie się warstwami.
30. Retusz obrazów.
31. Usuwanie efektu czerwonych oczu z zastosowaniem różnych technik.
32. Rysowanie w Photoshop.
33. Maski odcięcia (Clipping Mask).
34. Fotografia w stylu retro (postarzanie fotografii).
35. Korekcja fotografii.
36. Tworzenie panoramy z grupy zdjęć.
37. Przygotowanie grafiki pod potrzeby Internetu.
38. Wykorzystanie filtrów do tworzenia efektów specjalnych.
39. Baner na strony WWW. Dopasowanie kolorystyki
40. Fotomontaż. Praca z teksturami i portretami.
41. Praca z tekstem.
42. Łączenie tekstu i grafiki. Tworzenie logotypu.
43. Projekt wizytówki i plakatu.
44. Retusz starych zdjęć.
45. Tworzenie projektu wycinanki.
46. Kolorowanie czarno białych zdjęć.
47. Zmiana tła fotografii.
48. Cyfrowa rycina.
49. Własne obramowania fotografii.
50. Przygotowanie publikacji do druku. Kalibracja monitora.
Po ukończeniu kursu otrzymujesz:
Program kursu może ulec zmianie w zależności od wymagań uczestników.
Więcej informacji uzyskasz w sekretariacie szkoły lub pod numerem telefonu.
Zapisz się on-line i zarezerwuj sobie miejsce.
Nasza Klasa |